Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги, какво значи тази грешка?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, какво значи тази грешка?

    Колеги, колата е от подписа.
    Прикачил съм снимка с грешката, която FES ми даде при диагностика. Имаше и други грешки, които се изчистиха, ама тази се появи пак.
    Ако можете да ми кажете какво значи...
    Attached Files
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Ламбда сонда?!....
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

    Comment


    • #3
      Значи, че имаш проблем със смесообразуването. ЕЦУ-то е стигнал максималния си лимит на корекция на сместа и повече не може. Трябва да отстраниш първо проблема, да ресетнеш адаптивните параметри и чак тогава ще се изтрие грешката.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Това ми се вижда, като да има някъде дупки на маркучите около дебитомера или ако си по-изгъзен - MAF сензора. Аз имах проблем с дупки на гъвкавите връзки при въпросния сензор и ми излизаше подобна грешка, като ми се бъзикаше при ниските обороти. А по-горе су почудих за Ламбда, защото същата грешка ми излизаше, при пукнатини между изпускателния колектор и ламбдата. Един от двата трябва да ти е проблема предполагам.
        А при нещата, които казва колегата ОЕМ, такъв е случаят, ако сместа корекция надхвърля стойност от 22 милисекунди или падне под -22 мс.
        Last edited by milev86; d.m.y г., 14:00.
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #5
          Да, но може и в някой от сензорите да е проблема.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Колеги, ламбда сондата сякаш работи добре. Гледам я динамично си се движи от 20 мV дo 900 mV.
            Но друго нещо ми прави впечатление. Като я изфорсирам, въпреки че е на място, претриса леко, поклаща оборотите и после ги нормализира.
            Също ми прави впечатление, че когато я карам, понякога преди да се пусне вариатора сякаш не върви както трябва. Прилашква лекичко, сякаш не и стига гориво или се дави... и после се оправя изведнъж като влезе в обороти.

            Ако това дава повече светлина по проблема...
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Това е всеобщ проблем на ТС. До 2900 оборота колата се държи като спъната и все едно, както ти казваш, се дави и после все едно излита. Също така и оборотите играят. Стъпкови моторчета, дебитомери, ламбди, свещи...побъркала ми се е главата. Даже и след отрязването на въпросния ПИН 15, пак се присеща понякога да играят оборотите. Не й се притеснявай, ама хич. Това както казват е нормално за ТС и аз съм се примирил. Колата ми харчи 12 в града, 7.5 извън града, след 2 900 оборота излита, обороите играят много рядко след като одрязах Пин 15. Не ходя и вече да я закачам, защото само си набивам филми и разходи. Ако и ти си така като мен - свиркай си и не се тормози излишно
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #8
                За разхода съм като теб. Дори съм я свалял под 7. Ама това за лашкането, не е от това че е ТС. Просто понякога го прави само. Усеща се, че нещо не е както трябва. Прилашква леко... после се оправя като влезе в обороти. Но това го прави рядко. Иначе, че е муден мотора до 3000 оборота, няма спор. Това вече си е от тва, че е ТС.
                А за оборотите дето ги клати - да, и аз си резнах пин 15, и сега ги клати като пусна газта за 2-3 сек. и после се оправя. Претриса един два пъти и после си седят на 900. Но това го прави както в движение, така и на място, което значи, че проблема е някъде другаде, не е същия с този за прословутото клатене по време на движение.

                Да не би наистина да е някой скъсан маркуч. Опътете ме къде да гледам? Още не и знам бакиите, кое какво е и от къде идва, а и несъм я гледал много много, че е студено.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                  За разхода съм като теб. Дори съм я свалял под 7. Ама това за лашкането, не е от това че е ТС. Просто понякога го прави само. Усеща се, че нещо не е както трябва. Прилашква леко... после се оправя като влезе в обороти. Но това го прави рядко. Иначе, че е муден мотора до 3000 оборота, няма спор. Това вече си е от тва, че е ТС.
                  А за оборотите дето ги клати - да, и аз си резнах пин 15, и сега ги клати като пусна газта за 2-3 сек. и после се оправя. Претриса един два пъти и после си седят на 900. Но това го прави както в движение, така и на място, което значи, че проблема е някъде другаде, не е същия с този за прословутото клатене по време на движение.

                  Да не би наистина да е някой скъсан маркуч. Опътете ме къде да гледам? Още не и знам бакиите, кое какво е и от къде идва, а и несъм я гледал много много, че е студено.
                  Между дебитомера и мястото, където се пречупва маркуча, за да отиде към въздушната кутия. Там е гъвкава връзка и се къса често. Даже моята е лепена, там. Прегледаи добре по сгъвките.
                  ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                  DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                  ВАЗ 21079 1990 г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                    Между дебитомера и мястото, където се пречупва маркуча, за да отиде към въздушната кутия. Там е гъвкава връзка и се къса често. Даже моята е лепена, там. Прегледаи добре по сгъвките.
                    Ама това не е ли след дебитомера? Щото при мен е един маркуч, който излиза от дросела и отива до към акомулатора. Накрая му се слага дебитомера, и от другия край се включва въпросната тръба, която вече е с чупка, но тя е пластмасова, а и след дебитомера има ли значение, дори и да има дупка някъде?
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Ама това не е ли след дебитомера? Щото при мен е един маркуч, който излиза от дросела и отива до към акомулатора. Накрая му се слага дебитомера, и от другия край се включва въпросната тръба, която вече е с чупка, но тя е пластмасова, а и след дебитомера има ли значение, дори и да има дупка някъде?
                      Да де, обърках се. Между дросела и дебитомера, да.
                      Ами то попринцип аз съм палил колата и без въздушен филтър - въздуха влизаше директно в дебитомера, ама не е редно. По тази логика и дупки да има, тя пак ще работи, но няма да е същото. Пробвай да видиш всичко ли е оплътнено там.
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #12
                        И аз съм я палил без филтър. То нередно е до толкова, колкото влизат буклуци. Иначе все тая. Промяна в работата на мотора няма. Е, влиза повечко въздух и съответно ЕКУ-то корегира сместа. Ама това, с дупката на маркуча и оборотите, трябва да е преди дебитомера.
                        Ще го проверя като имам време.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #13
                          и при мен ми излиза една и съща грешка но имам и заглъхване във високите обороти и се чудя дали е от тази грешка
                          Attached Files
                          sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                          Comment


                          • #14
                            Чудя ви се с тоя пин15, дето всички го режете, според вас, като са били нови тея коли, дали са клатили обороти?
                            проблема не се решава с тоя пин15....
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              Ходете на сервиз пичове, на майстори и не си болете главите да си правите сами диагностики и да си давате парите за неща дето няма да ви помогнат. Не всичко е кабел и програмка
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X